TINTIN – EXPOSICIÓ AL MUSEU D’HISTÓRIA DE CATALUNYA

Exposició al Museu d’Historia de Catalunya sobre un personatje conegut per tots nosaltres: Tintin.

Recordo que quan tenia uns 10 anys més o menys, vaig realitzar amb els meus pares una excursió a Cadaqués.
El meu pare era un gran enamorat del mar i sobretot sentia passió per la Costa Brava.
En aquesta excursió vaig trobar un lloc on venien llibres de Tintin, personatge desconegut per mi fins aquell moment, els meus pares cansats de escoltar-me per fi van consentir a comprar-me el llibre: El cranc de les pinces d’or, i vaig quedar enganxada per sempre a aquest personatge i als seus amics, ahhh i no ens oblidem de Milú el seu gos fidel.
Més endavant quan va néixer el meu germà li vaig fer tota la col · lecció i fins i tot té alguns llibres no gaire coneguts.
tintin2

One thought on “TINTIN – EXPOSICIÓ AL MUSEU D’HISTÓRIA DE CATALUNYA

  1. carmeffabregas 24 Novembre 2013 a les 6:24 PM Reply

    Soc una forofa de Tin Tin. El primer llibre que vaig comprar els meus fills va ser “Stok de coque”. després els hi vaig fer tota la col.lecció… Es hi encantava…

Deixa un comentari

Tildas World

Just another WordPress.com weblog

sopadefarigola

De cuina, de muntanya i de poble.

LLUITA I SILENCI

PROJECTE SENIORLAB

mariangels70

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

nuriadotme

Otro sitio más de WordPress.com

colordonyana

Just another WordPress.com site

picdaliga

Otro sitio más de WordPress.com

anro67

Just another WordPress.com site blog personal

drakyta

Just another WordPress.com site

Antomar39's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tairam25's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mariatorrente1941's Blog

Just another WordPress.com site

masabo58

Sigueme y lo verás.

