PASTA FILO I LES MEVES COSES

Aquesta presentació amb diapositives necessita JavaScript.

Ahir vaig veure una recepta a la web de: http://webosfritos.es, us animo a que entreu, és sensacional, bé al que anava, en l’apartat de receptes de Nadal, vaig veure una que em va agradar per preparar per al sopar d’ahir: http://webosfritos.es/2009/04/tarta-de-hojaldre-de-morcilla-y-manzana/, quan vaig sortir de treballar me’n vaig anar a comprar els botifarrons, no els quedava, la vaig substituir per botifarra del Perol, tot i que tinc motlles, em vaig encapritxar del que presentava amb la seva recepta, no la vaig trobar, arribo a casa pensant que tinc massa de pasta de full i tampoc, total un desastre, eppp però sí que tenia pomes, bé no tot estava perdut, i una cosa o una altra havíem de sopar.

No sé si sóc persona amb recursos però la qüestió és que al final vaig preparar la recepta amb alguna petita variació.
Per cert en aquesta hi ha fotos les va fer la Carol i abans de portar-lo a la taula, que sinó ….

Ingredients

Motllo de tarta normal i corrent

Pasta filo (vaig fer servir la meitat del paquet i vaig crear capas)

Butifarra del Perol (la meitat)

Pomes (2)

Mantega

Nata per cuinar

Ous (2)

Sal rosa  l’Himàlaia

Pebre

Passar el pinzell amb mantega pel motlle i col · locar la meitat de les fulles de pasta filo (reservar la resta), col · locar la botifarra del Perol i la poma intercalades, afegir la nata i els ous prèviament batuts, afegir sal i pebre.
Col · locar la segona capa de pasta filo i una segona capa de poma (només poma), segellar les vores de la pasta amb mantega i al forn.
Forn: depèn, jo ho vaig treure quan vaig clavar la vareta i va sortir neta, uns 50 ‘- 170 º.

Deixa un comentari

Tildas World

Just another WordPress.com weblog

sopadefarigola

De cuina, de muntanya i de poble.

LLUITA I SILENCI

PROJECTE SENIORLAB

mariangels70

Smile! You’re at the best WordPress.com site ever

nuriadotme

Otro sitio más de WordPress.com

colordonyana

Just another WordPress.com site

picdaliga

Otro sitio más de WordPress.com

anro67

Just another WordPress.com site blog personal

drakyta

Just another WordPress.com site

Antomar39's Blog

Just another WordPress.com weblog

Tairam25's Blog

Just another WordPress.com weblog

Mariatorrente1941's Blog

Just another WordPress.com site

masabo58

Sigueme y lo verás.

